5.5.13
Vzor s výkladem – Oznámení závad v pracovních podmínkách, které brání zaměstnanci v řádném hospodaření se svěřenými hodnotami dle § 253 odst. 1 ZP
JUDr. Vladimíra Knoblochová, JUDr. Alena Čechtická
Petr Rozehnal
Vodňanského 12
253 01 Hostivice
COMP, s. r. o.
k rukám Ing. Petra Novotného, jednatele
Nedbalova 455
155 00 Praha
V Praze dne 15. října 2018
Oznámení závad v pracovních podmínkách
Vážený pane inženýre,
na základě pracovní smlouvy uzavřené dne 1. ledna 2007 pracuji u Vaší společnosti jako skladník ve skladu nacházejícím se na adrese Kobylnická 12, Praha 6, a to ode dne 1. ledna 2007.
Dne 20. ledna 2007 jsem uzavřel s Vaší společností dohodu o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnanci k vyúčtování (dále jako "dohoda o odpovědnosti"). Na základě této dohody o odpovědnosti jsem pak převzal odpovědnost k zásobám materiálu, které byly vyjmenovány v inventarizačním soupisu, a dalším zásobám materiálu, které budou do skladu průběžně doplňovány a jejichž převzetí písemně potvrdím.
Dne 1. října 2018 nastoupila do skladu další zaměstnankyně, Petra Nováková. Tato zaměstnankyně disponuje bez mého vědomí se zásobami, které mi byly dohodou o odpovědnosti svěřeny do dispozice a za něž nesu odpovědnost. Vzhledem k výše uvedenému tak nejsem schopen se svěřenými zásobami osobně disponovat.
Žádám Vás tímto o zjednání nápravy a odstranění výše popsaných závad v pracovních podmínkách, které mi brání, abych řádně hospodařil se svěřenými zásobami materiálu, a to nejpozději do 15 kalendářních dnů od doručení tohoto oznámení. Navrhuji uzavření společné dohody o odpovědnosti tak, aby odpovědnost za zásoby převzala i výše uvedená zaměstnankyně Petra Nováková.
Upozorňuji Vás na to, že pokud vznikne schodek na svěřených zásobách materiálu v období, kdy bude se zásobami disponovat i jiný zaměstnanec Vaší společnosti, neponesu za takový schodek odpovědnost.
V případě, že ve výše stanoveném…